.ili.ال زيزو ال.ili.

اهلا وسهلا بك عزيزي الزائر في منتديات ال زيزو ال.. اذا كنت زائر
فلتتفضل بالتسجيل والانضمام الينا .. واذا كنت عضواً .. تفضل بالدخول
اللهم إنك تعلم أن هذه القلوب قد اجتمعت على محبتك ... والتقت على طاعتك ... وتوحدت على دعوتك ... وتعاهدت على نصرة شريعتك ...
فوثق اللهم رابطتها .... وأدم ودها ... واهدها سبلها... واملأها بنورك الذي لا يخبو ... واشرح صدورها بفيض الإيمان بك ... وجميل التوكل عليك ... وأحيها بمعرفتك ... وأمتها على الشهادة في سبيلك ... إنك نعم المولى ونعم النصير.


 
البوابةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخولالدخول
انشرنا على المواقع الاجتماعية :
FacebookTwitterEmailWindows LiveTechnoratiDeliciousDiggStumbleponMyspaceLikedin
banner
أنظم لمتآبعينا بتويتر ...

آو أنظم لمعجبينا في الفيس بوك ...

شاطر | 
 

 تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
احمد النقلي
ღ مشــرفــ ღ
ღ مشــرفــ ღ



ذكر
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 425
❤ العمــر ❤ : 23
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 16/07/2009

مُساهمةموضوع: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الأحد يناير 31, 2010 6:44 pm

برافو برافو



ياهوووو

مبروك لكل المصريين

والعرب الحلوين
ولا لا الوحشين
وكل السعوديين
واللي بحبهم فيها


فاز منتخب العزيزة مصر بكأس افريقيا للمرة السابعة في تاريخ البطولة
والمرة الثالثة علي التوالي


وحمرا يا جزائر
فريق تعبان
كلهم خرفان
وعلي رأي المثل

لا تلاعب العبيط ولا تخلي العبيط يلاعبك
بكرة نشوف الخيبة التقيلة في كأس العالم

مع احترامي





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fofo
ღ مشــرفــة ღ
ღ مشــرفــة ღ


انثى
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 475
❤ العمــر ❤ : 23
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 11/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الأحد يناير 31, 2010 7:09 pm



مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروک
علیـــــــــــــــــــــــــــنا
الکـــــــــــــــــاس






مبــــــــــــــــــــــــــــــروک
مبـــــــــــــروک
مبـــــــروک
مبروک





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد النقلي
ღ مشــرفــ ღ
ღ مشــرفــ ღ



ذكر
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 425
❤ العمــر ❤ : 23
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 16/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الأحد يناير 31, 2010 11:46 pm

الله يبارك فيكي يا فوفو
نورتينا الحبة دول والله





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخنساء
اداره المنتدي
اداره المنتدي



انثى
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 1346
❤ العمــر ❤ : 24
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 25/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الإثنين فبراير 01, 2010 10:42 am

وحمرا يا جزائر
فريق تعبان
كلهم خرفان
وعلي رأي المثل

لا تلاعب العبيط ولا تخلي العبيط يلاعبك
بكرة نشوف الخيبة التقيلة في كأس العالم

هههههههههههههههههه
الله يسامحك
الاول مبروك علينا احنا المصرين ومبروك على كل ال بيحب مصر بجد

تانى حاجه لازم نسامح بقا يا احمد علشان هما يعرفوا مين هما المصرين وان هما الكبار قوووووى اصحاب القلب الكبير والعقل الكبير وزى ما بيقول المثل الكبيرر كبير يا بنى تعرف احلى حاجه مبسوطه ليها جدا ان الناس كلها اجتمعوا على حب مصر الله الله الله انا حموت من الفرح لم بشوف اعلام مصر مرفوعه فى كل ايد وفى كل مكان اصل مصر دى حببتى وعشقى وكل حاجه وبحبك يا بلدى يا مصر وربنا يعزك بخير وطيبة اهلك





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






صفحة امسك معلومة للمنتدي علي الفيس بوك ادعمنا باعجبني وارسال لاصدقائك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد النقلي
ღ مشــرفــ ღ
ღ مشــرفــ ღ



ذكر
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 425
❤ العمــر ❤ : 23
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 16/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الإثنين فبراير 01, 2010 2:54 pm

انا حموت من الفرح لم بشوف اعلام مصر مرفوعه

بعد الشر عليكي
طب نعمل ايه من غيرك بقا ؟





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخنساء
اداره المنتدي
اداره المنتدي



انثى
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 1346
❤ العمــر ❤ : 24
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 25/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الثلاثاء فبراير 02, 2010 2:25 am

عادى احمد الموت علينا حق والدنيا بتمشى ما بتقفش على حد

المهم اخبار الامتحانات ايه





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






صفحة امسك معلومة للمنتدي علي الفيس بوك ادعمنا باعجبني وارسال لاصدقائك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنـوٍتـةً ❤ مصـرٍيـةً
المدير العام
المدير العام


انثى
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 148
❤ العمــر ❤ : 29
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 27/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الثلاثاء فبراير 02, 2010 6:17 pm

مبـــروووووووووووووووووووووووك

لكل المصريين

بجد كان يوم غير عادى

والاعلام مرفوعة كان المنظر رائع بجد

والف مليون مبرووووووووووووووووووووك

يا اعضاء منتدى ال زيزو ال

وربنا مع الجزائر فى كأس العــالم هههههههههههههههههه
مبسوط كتير مبسوط كتير





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد النقلي
ღ مشــرفــ ღ
ღ مشــرفــ ღ



ذكر
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 425
❤ العمــر ❤ : 23
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 16/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الثلاثاء فبراير 02, 2010 7:26 pm

الخنثاء كتب:
عادى احمد الموت علينا حق والدنيا بتمشى ما بتقفش على حد

المهم اخبار الامتحانات ايه

ونعم بالله
كل نفس ذائقة الموت


علي فكرة انا معنديش امتحانات

انا تانية ثانوي عام
وانت ؟





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com








عدل سابقا من قبل احمد النقلي في الثلاثاء فبراير 02, 2010 7:30 pm عدل 2 مرات (السبب : خطأ مطبعي هههه)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
املي رضا ربي
ღ عضــو ذهـبــى ღ
ღ عضــو ذهـبــى ღ


انثى
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 424
❤ العمــر ❤ : 28
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 25/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   السبت فبراير 06, 2010 6:05 pm



الف الف الف مبروك
لكل المصريين داخل مصر وخارجها
ولكل اعضاء المنتدي
فرحه كبيره جداااااااااااااااا بالكأس الحمد لله
يارب لك الحمد حمدا كثيرا كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com







 


 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
املي رضا ربي
ღ عضــو ذهـبــى ღ
ღ عضــو ذهـبــى ღ


انثى
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 424
❤ العمــر ❤ : 28
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 25/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   السبت فبراير 06, 2010 6:15 pm


الف الف الف الف الف الف الف الف الف مليون
مبـــروووووووووووووووووووووووك

لكل المصريين ولكل العرب

فعلا كان يوم غير عادى
والفرحه لسه موجوده في قلوب المصريين

يااااااااااااااااااااااااااااااااااارب دايما
اخي تقبل مروري





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com







 


 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد النقلي
ღ مشــرفــ ღ
ღ مشــرفــ ღ



ذكر
❤ مشــاركـات العضــو ❤ : 425
❤ العمــر ❤ : 23
❤ هــوايتـى ❤ :
❤ تاريخ التسجيــل ❤ : 16/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية   الجمعة فبراير 26, 2010 2:53 am

شرفتوني والله كلكم
وتمروا علينا وقت لما تحبو
شكرا ليكو كلكم





المصدر: منتديات ال زيزو ال http://alzezoal.ahlamontada.com






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تحيا مصر بطل كأس الامم الافريقية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.ili.ال زيزو ال.ili. :: ਿ●XΞ…¦§¯♥`•.§منتدي الترحيب والتهاني والمبركات والمواساة والتعازى§.•`♥¯§¦…ΞX● :: تعارف واعضاء جدد-
انتقل الى: